baby i like it ! : )

GŁOSUJCIE :)

Mój blog bierze udział w konkursie Fotoblog 2011 roku

wtorek, 19 kwietnia 2011

sytuacja w domu, sprawy wyższej sfery w ogóle się nie zjebały, w ogóle !
mam dośc dzisiejszego dnia, nie chce jutrzejszego , to znaczy chce, bo potem przerwa świąteczna i będę mógł odpocząc - jak mi ktoś tego nie popsuje ( mamo ).
lubię posiedziec na photoblogu, pooglądac zdjęcia , nie które są naprawde bardzo fajne, ale jak kurwa widzę plagę osób robiące sobie zdjęcia w słit polu , to mi się nie dobrze robi.


HA ! wpisując intelektualista i wybierając grafikę, między innymi wyświetla się mój ryj - nie wiedziałem .
nie będe więcej pisac, jestem taki szczęśliwy z życia ( czujecie ten sarkazm? ) , ale nie potne się i nie nałykam się jakiś tabletek, jak sądzicie. : )





short english version :
 situation in home is not very good,  i hate everything around me! i hate this day ! but i love getting five of geography <3only tomorrow and HOLIDAYS - i like it !I love looking at pictures of people, but the pictures on the field are no longer cool, butremember this is just my opinion:)

2 komentarze:

  1. haha,no te zdjęcia w polu osłabiają . XD

    OdpowiedzUsuń
  2. a ty homusiu lepszy jestes? Posluchaj sobie wypowiedzi J.Korwin-Mikke na temat takich jak ty, bo normalni ludzie nie przekluwają warg...

    OdpowiedzUsuń