baby i like it ! : )

GŁOSUJCIE :)

Mój blog bierze udział w konkursie Fotoblog 2011 roku

sobota, 16 kwietnia 2011

NIE WIEM

nie wiem, po co założyłem sobie bloga, nie wiem dlaczego - pod wpływem chwili , tak najlepiej. Pisac będeę co dzień o tym , co mi się wydarzyło ( lecz nie będzie to coś w stylu jak na photoblogu ) co dzień, wstawie zdjęcie mojego fejsa, by po upływie czasu zobaczyc, jak ludzię sie zmieniają : )  co zauważyłem ciekawego w zachowaniach innych osób - lubię to , gdyż ciągle tłumiłem to w głowie, teraz mogę to przelac na monitor , o 'kurewskim' życiu, o tym jebanym, irytującym burdelu , który nas otacza,  o muzyce , która chodzi za mną dzień po dniu - zresztą, przeżyjemy, zobaczymy ! kurwa - jest piątek wieczór, a ja w domu, czemu? - BO MIESZKAM W GORZOWIE.
Z dzisiejszym dniem dam sobie spokój, gdyż nie był strasznie fascynujący jak innę ( czujecie ten sarkazm? ), kończę moją fraszkę - zabieram się z rozmowę na gg.
mjuzik na dzisiejszą noc : http://www.youtube.com/watch?v=GRz4FY0ZcwI


 czas nie kutas, nie stanie.
mamySIEBIE<3
mój photoblog.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz