baby i like it ! : )

GŁOSUJCIE :)

Mój blog bierze udział w konkursie Fotoblog 2011 roku

poniedziałek, 18 kwietnia 2011


kurwa, zaspałem do szkoły - kolejny raz słysząc dzwoniący budzik wyłączyłem go i poszedłem dalej spać , mam tak bardzo często i nie mogę tego opanować , kurcze no .. w sumie i tak szliśmy do kina na coś zupełnie beznadziejnego , więc są w tym jakieś plusy - lecz jak kur*a jutro zaśpię, to się powieszę - chemia, muszę ogarnąć te sole , nazewnictwa i tak dalej.. Idę się wykąpać i pobansować z mamą do KLIK.



short english version :
i overslipt for school , im so angry at myself.
i can't control my body , I just turn off the alarm and go on to sleep - don't know why .
but tomorrow, when I will not go to school, then I'll kill myself.


myPHOTOBLOG.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz