baby i like it ! : )

GŁOSUJCIE :)

Mój blog bierze udział w konkursie Fotoblog 2011 roku

niedziela, 24 kwietnia 2011

Nie pisałem ostatnio, bo nie miałem zbytnio czasu - ale nic się nie zmieniło : ) 


no i nadeszły święta - czas tego całego udawania, mówienia, że wszystko jest dobrze.
Czas gdy 'rodzina' się łączy i w pewnym momencie zapomina o wszystkich smutkach,
rzeczach , które nie powinny się zdarzyc - nie znoszę świąt.
Po co udawac, że wszystko jest tak jak byc powinno, 
problemy w rodzinie, powinno rozwiązywac się co dzień, bez wyjątku - bo co .. bo święta?
prosze was, taki sam dzień, tylko śniadanie lepsze, na serio , bynajmniej ja to tak widzę.
Wiem, że 3/4 ludzi , którzy to przeczytają nie zgodzą się z moją opinią, ale ja tylko wyrażam swoję poglądy,
które nie zawsze muszą byc wyidealizowane jak ten cały, cholerny świat.
Ociekam złością, patrząc na te wszystkie, uśmiechnięte mordy, czemu ja tak nie mogę? 
W głębi duszy coś kurwa tkwi, taki hamulec , który za huja nie puści .
Może, może napiszę jutro.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz