baby i like it ! : )

GŁOSUJCIE :)

Mój blog bierze udział w konkursie Fotoblog 2011 roku

niedziela, 17 kwietnia 2011

lekki nie ogar na bani - nudy, dzien w domu spedzony , a jutro juz kurwa szkola - agrr.
Wciaz nie wiem, o czym bede tutaj pisal , spontan totalny rozpierdala system , tak powinno byc : ) 
jutro trzeba wstac, ogarnac sie, ubrac, zjesc cos, i isc do spierdolonej rzeczywistosci, do takiego hmmm - innego wymiaru , gorszego . Widziec kilku nauczycieli, ktorzy wyrazem twarzy miazdza system, widziec osoby, ktore ogolem nie ogarniaja tego co sie dzieje w okol nich i probuja sie przystosowac do otoczenia, zamiast samemu sobie wytyczyc progi - tak to jest, gdy spoleczenstwo jest podzielone na stopnie : ) Ja - wszystkich stopniuje tak samo, wiem ze nie raz jestem chamski, bezczelny i tym podobne, ale nie dyskryminuje, nie nasmiewam sie z osob , ktorym cos nie wyszlo, ktorzy nie sa w dobrej sytuacji , bo wiem, ze ja tez moge sie w takiej sytuacji pojawic : ) Rozpierdalaja mnie te torby z adidasa - no kurwaaaaaa plagiat, wszystkie, normalnie wszystkie baby chodza z tymi torbami - one sa na plaze !

rozowe, fioletowe, niebieskie biale - 
tylko widze jak przelatuja po szkole : )
dobra, to wasza sprawa - ale wszyscy chcecie byc tacy oryginalni : )



Muzyka, dzis wlasciwie nie maniacze jednej piosenki - moze troche razorlighta-america troche , nie moge sie uwolnic od tej piosenki.
nju piosenka GaGi ' Judas '  KLIK. , kopia Bad Romance ( w refrenie najbardziej ) , da sie to zauwazyc, zreszta... wszystkie jej songi sa praktycznie takie same : ) Koncze, bo ogladam x-factor .
Nie dlugo moze wrzuce moje covery : )


short english version : 
i'm bored, i do not wanna go to school tommorow , becouse i do not wanna  see teachers and people who don't know what they do on this world , wanna be like others, so funny :>  plagarism , exactly A LOT OF THE ADIDAS BAG, evryone has that bag , i do not know why.. they are not cool, but EVERYONE wanna be original yaa? Lady GaGa has new song named 'Judas' , this song is copy of Bad Romance but ...  all her songs are similar.
soo this is end, becouse i watch x-factor, p&l.







3 komentarze:

  1. Pisz, maleńki, pisz, będę wpadać.

    Może zobaczymy się jak będzie teraz dłużej wolne? Tzn, nie wiem, czy ty będziesz miał, ja mam bo są matury. Jakoś się zgadamy ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście są też baby,które cenią oryginalność i nie noszą tych szmacianych toreb z Adasia. :D Ogólnie dobrze piszesz :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń